بچم آب دهنش میریزه بعد چونش دون دون قرمز میشه طبیعیه ؟یا نه

۸ پاسخ

اره خیلی از بچه ها اینجورن دیدم

اره برا منم همینه

منم یچم اب دهنش میریزه از دندوناشونه داره لثه سفت میکنه برا همین

بچه منم اینجوری شده

وای کنار لب دختر من دون دون شده بخاطر آب دهنش یعنی

عزیزم سوال منم هست ۲۴ وقت دکتر دارم باید ازش بپرسم.... آب دهنش همیشه میریزه...چونش دون دون قرمز میشه

بخاطر سفت شدن لثه ها هست

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دُخمَلِ نازَم💕 مامان دُخمَلِ نازَم💕 ۱۱ ماهگی
مامان قند👶🏻🩵 مامان قند👶🏻🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری