۷ پاسخ

برامن ٢٣٠بود

از کجا فهمیدی وزنشو
چرا سونو انومالی به من نگفته بود

از کجا فهمیدی انقد دقیق

۲۲۵بود

آره خوبه الان خیلی وزنش مهم نیست از من ۲۵۰ بود

اره عزیزم وزنش خوبه

از کجا فهمیدی وزنشو؟

سوال های مرتبط

مامان جوجولو مامان جوجولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی