۹ پاسخ

من نمیزنم سر هیچ کدوم بچه هام نزدم

نمیزنم

من که نزدم

نمیزنم

من دو هفته پیش زدم واکسن آنفلانزا هلندی

من دکترم گفت هفته ۱۲ بزن، خریدم گذاشتم یخچال هفته دیگه بزنم.
شوهرمم زد

من زدم

من بایدکزازبزنم اززیرش میخوام‌دربرم
انفولانزاو...که روشاخشه

من تصمیم دارم بزنم داروخانه ها گفتن از ۲۰ شهریور به بعد میاد

سوال های مرتبط

مامان بهار خاتون مامان بهار خاتون روزهای ابتدایی تولد
مامان دنیاومحمدجواد🩵 مامان دنیاومحمدجواد🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان نور چشم مامان نور چشم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان رادوین🤰🏻👶🏻 مامان رادوین🤰🏻👶🏻 روزهای ابتدایی تولد