۴ پاسخ

تو خو بعد صبحونه قندت خیلی پایینه یعنی اگه اون ۹ تا نبود دیگه غیر طبیعی پائین بود
نکنه از ترس اینکه قندت بالا نشون داده بشه چیزی نخوردی برا صبحونه

این عددها قند نیس ک طبیعی هس

عالی

عالیه

سوال های مرتبط

مامان 🍁الینا🍁 مامان 🍁الینا🍁 ۷ ماهگی
مامان تودلی💝💝 مامان تودلی💝💝 هفته سی‌ونهم بارداری