۴ پاسخ

کرمونم عزیزم

من لومیر میزنم 8واحد

به منم گفته دکترم بزنم بلد نیستم درمانگاه بری بهت یاد میدن بزنی

قندتون چنده؟ من میزنم ولی خودکاری نیس

سوال های مرتبط

مامان محمّد جان مامان محمّد جان هفته سی‌وششم بارداری