سلام خانما انسولین نوورپید و لومیر هردو یخچالی هستن؟

۴ پاسخ

دکتر من گفت بازنکری یخچال بزار بعد باز شد تو دمای اتاقم میتونی نگهداری،بعضی ها میگن کلا یخچالی

ببین اگر پلمپ اره . ففط نیم ساعت بیرون میتونه بمونه . ولی اگر سوزن بهش وصل کردی و استفاده میکنی تا یک ماه بیرون یخچال میتونی بزاری ‌.

ارع دوتاش یخچالی هس وقتی میخاستی باخودت ببری برون یا جای مهمونی یخ بزار پیشش

سلام
بله یخچالی هستن

سوال های مرتبط

مامان محمّد جان مامان محمّد جان هفته سی‌وششم بارداری