مامانا اگ تب بچم با استا پایین نیاد میتونم شیاف براش بزنم

۴ پاسخ

عزیزم پیاز از وسط نصف کن بزار کف پاهاش تبش قطع میشه برای من که جواب داد

پاشویش کردین

یک سوم شیاف میتونی بزنی نه کامل

زودتر از چهارساعت نباید بزاری اوژانس گف

سوال های مرتبط

مامان نِلا کوچلو😻 مامان نِلا کوچلو😻 ۱۴ ماهگی