۲ پاسخ

اووو سه ماهشه دیگه من تا یماه فقط میگرفتم

رو به پهلو بذار یه بیس دقیقه حواست بهش باشه

سوال های مرتبط

مامان آقا نیکان مامان آقا نیکان ۴ ماهگی