نه عزیزم خب بعضی وقتا اروغ نداره من از دکتر هم پرسیدم گفت بعضی وقتا نداره اشکالی نداره قرار نیست همیشه بزنه
نه عزیزم همین که ۲۰ دقیقه توی بغلت بگیری که شیر برنگرده کافیه، گاهی نوزاد خوب شیر میخوره و آروم نداره
معدش پرباشه میزنه
دکتر گفت تا یه ربع نزد دیگه نمیزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.