۶ پاسخ

الهی که با خبر مثبت بیای و خدا برات بخواد
❤️❤️🌱

ان شالله بارداری عزیزم
تادیک های قبلتو خوندم نگران علائم نباش من سر بارداری اولم هییییییچ علائمی بجز هوس ترشبجات نداشتم
خیلی ها علائمشون از هفته ی ۶شروع میشه

ان شاالله خدا نگاه به دل همه چشم انتظارا کنه و مامان بشن

آها.بسلامتی عزیزم.

سلام
انشالله

برو انشالله فردا با خبر خوب ماروهم امیدوارو خوشحال میکنی عزیزم♥️

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته چهارم بارداری
معجزه خدا🫀 معجزه خدا🫀 قصد بارداری