۸ پاسخ

جفتتون چیه

منم صبح زود از ناراحتی بیدار بودم زیر شکمم تند تند شروع کرد حالت نبض زدن یعنی بچم بود؟اخه قبلا هم این حالتو تجربه کرده بودم ولی چون هفتم پایین تر بود دکترم گف اونا مال بدن خودته

نینیه احیانا دخمله؟

خوده خودشه 😊❤️

نه نینی نبود من بودم 🫣🙄
خوب نینیه دیگه😂🥹

خود جیگرشهه

اره خودشه🫠

بله تبریک میگم اون نی نیه اعلام حضور میکنه🤗

سوال های مرتبط

مامان لوبیای سحرآمیز💙 مامان لوبیای سحرآمیز💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نازی و تودلی 💙 مامان نازی و تودلی 💙 هفته سی‌ویکم بارداری