10رو 7
فشارم خبه

۴ پاسخ

من که فشارم ۹ رو ۶ ونیم میگن فشارت کنترل کن نره بالا نمیدونم یعنی چی بالاست مگه ؟

والا من دیروز رفتم فشارم همین بود گفت خوبه فقط غذاتو خوش نمک تر کن

آره خوبه همین که بالا نیست

من اکثرن همینم
ولی خب اهر شب یا بعد غذا ۱۱

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان مامان ابوالفضل مامان مامان ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان محمدآیهان مامان محمدآیهان ۱۱ ماهگی
مامان حنان مامان حنان ۲ ماهگی
مامان خنساگلي مامان خنساگلي ۶ ماهگی
مامان مامان ابوالفضل مامان مامان ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان پناه خانوم🥹🩷 مامان پناه خانوم🥹🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان ابوالفضل مامان مامان ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان دیانا مامان دیانا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🩷🩷🩷 مامان 🩷🩷🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دیانا مامان دیانا هفته بیست‌ونهم بارداری