تن‌ماهی خبه بخوریم

۱۳ پاسخ

نه عزیزم چون ماده نگه دارنده داره و فاقد ارزش غذایی هست . بجاش ماهی بخور

کنسرو ها زیاد خوب نیست اما در حد یک بار اشکال نداره

منم دقیقا تو بارداری دلم جیگر و تن ماهی و هر چی که ممنوع بود میخواست 😂😂

زیادش نه در حد رفع هوس بخور

نه چون جیوه بالایی داره

نههههههههه

کنسرو خوب نیست یا خود ماهی رو بخور یا من دکترم هفته‌ای دوبار امگا داد گفت انگار داری در هفته ۲ بار ماهی میخوری

خوب که نیست ولی من میخورم خخ

یکی دو قاشق در حد هوس اگه خیلی هوس کردی

به من دکترم گفته تن ماهی و عرقیجات نخور

من شنیدم ک خوب نیس چون جیوه دارهه بعضی تن ماهی ها

اصلاااا

من تا الان دو سه باری خوردم

سوال های مرتبط

مامان آوا🧡😍 مامان آوا🧡😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرتین 🧸🤎 مامان آرتین 🧸🤎 ۶ ماهگی
مامان محمدآیهان مامان محمدآیهان ۱۱ ماهگی
مامان حنان مامان حنان ۲ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۱۰ ماهگی
مامان مامان ابوالفضل مامان مامان ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان پناه خانوم🥹🩷 مامان پناه خانوم🥹🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان ابوالفضل مامان مامان ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۳ ماهگی
مامان مامان ابوالفضل مامان مامان ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان دیانا مامان دیانا هفته بیست‌ونهم بارداری