۱۱ پاسخ

اینم هست

تصویر

اولی خیلی قشنگ تره

با اجازه من اسکرین گرفتم اگر تونستم برم پرینت بگیرم

اره منم واسه اتاق پسرم خودم کشیدم هم حیوانات هم‌ماشین هم هلی کوپتر چندتا کشیدم قاب زدم دیوار اتاقشون خیلی ناز شد البته خونه قبلی زده بودم اینجا هنوز نزدم میخوام نصب کنم انشالله

خودت نقاشی میکشی عزیزم؟

خیلی .میشه اولی رو اسکرین بگیرم ؟اگه شد منم بکشم

من مدل بالارو پسندیدم گرم تره احساس خوبی میده به ادم

ای جانم🤩
زن داداشم هم برای اتاق دخترش کشید خیلی ناز شد

عزیزم رو کاغذ میکشی یا بوم
بعد با مداد رنگی برا رنگ امیزی استفاده میکنی یا ابزار دیگه

زیباست

وای چ مامان هنرمندی آفرین بهت

سوال های مرتبط

مامان حامی مامان حامی ۹ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد