به عدد بتا ربطی نداره دوقلویی عزیزم
سنو فقط تعیین میکنه عزیزم چند قلویه نه بتا
من بتا ۲۹۹۰ بود ولی یک قلو بود به بتا ربطی ندارع
سلام اره عددش مهم نیست من دیدم کسایی که عدد بتاشون ۵۰۰ بوده دو قلو شدن
ولی از من ۸۷۸۰ بود دوقلو هستن
من بتام ۸هزار بود ولی یه قلو بود بتا به دوقلو بودن ربطی نداره
به عدد بتا ربط داره ولی با یه بار آزمایش معلوم نمیشه مثلا اگر الان ۵۰۰ هستی اگه بعد ۴۸ ساعت مثلا شد ۳۰۰۰ احتمالش هست.
عدد بتا به تعداد قل ربطی نداره عزیزم
بستگی داره مثلا با ۲روز تاخیر ۱۰هزار باشه اینجور
کی گفته ربط نداره من ۶ هفته ازمایش دادم بتام ۲۶۵۰۰ بود دکتر گفت برا این هفته زیاده بعد که سنو شدم فهمید برای دوقلویی هست پس اگه تو هفته های پایین ازمایش بدی و خیلی بالا باشه (از ۱۰۰۰۰بالا) احتمالا دوقلویی زیاد میشه
برا ۴۴۰۶ یکی هست
درصورتی که هفتت پایین باشه و بتات خیلی بالا اونموقع احتمال چند قلویی میدن
خیلی ربطی بهم ندارن
ربطی نداره من ۱۰۰۰۰ بود یه قل بود فعلن😂
عزیزم به عدد بتا ربطی نداره عزیزم
به عدد بتا ربط نداره
ربطی ب این مسئله نداره جانم ولی در کل اصولا میگت دوبرابر شدن بیش از حد میتونه ب این مطلب ربط داشته باشه
عدد بتا به دوقلویی ربطی ندارع
به عدد بتا ربطی نداره
تو سونوی قلب مشخص میشه
از چت جی پی تی پرسیدم گفت ربط مستقیمی نداره. سطح افزایش بتا معمولا دوقلویی رو نشون میده و البته این قاعده هم قطعی نیست. فقط سونو
عزیزم عدد بتا باید۳ برابر بیشتر از حد معمولی باشد مثلا اگه بتای معمولی هر ۴۸ساعت دوبرابر میشه این هر ۴۸ساعت ۳برابر میشه
عزیزم چند رو از موعد گذشته
پودر کیدی لاکت ازدارخونه بگیر براش
به عدد بتا ربط نداره فقط سونو
سلام دوستان.. بچم اسهال گرفتش چند روزه دارو دادم خوب نشد اگه چیزی میدونین راهنماییم کنید لطفا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.