۸ پاسخ

قشنگه فقط ببین روی اون کلید پریز هم یه چیزی بادکنکی چیزی بچسبون دیده نشه و عکسات قشنگ تر شه

خیلی قشنگه عزیزم.
فقط اون عدد یک دلیلش چیه؟ جشن تولدشه یا دندونی .

👏👏👏👏👏👏

خیلی قشنگه اون پاپیون وسط و بگیر بنظرم کلید پریزم با ی کاغذ اچار بپوشون 😍

خیلی نازه😍

یک چیه ؟

وااای چقدر رویایی و قشنگ

به سلامتی ایشالا

سوال های مرتبط

مامان امیررضا مامان امیررضا ۲ سالگی
مامان آراد مامان آراد ۱ سالگی
مامان آرسام🧸🤎 مامان آرسام🧸🤎 ۱ سالگی
مامان 🍓رُز موفرفری🍓 مامان 🍓رُز موفرفری🍓 ۱ سالگی
مامان نورا مامان نورا ۱ سالگی