۲ پاسخ

معمولا ۳۵ هفتگی میدن. من ۲۸ هفته رفتم. بعد قرار بود ۳۵ هفته برم که دیروز کمی لکه بینی داشتم رفتم سونو

۳۰ . ۳۲ برا وزنه
بعدش اختیاریه اگه وزن بچت خوب بوده میتونی بدی میتونی ندی ۳۶ ۳۷

سوال های مرتبط

مامان فسقل بچه💙 مامان فسقل بچه💙 ۸ ماهگی
مامان آنیا کوشولو🍁 مامان آنیا کوشولو🍁 ۷ ماهگی
مامان پسر کوشولو مامان پسر کوشولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان لیام 🧸🩵 مامان لیام 🧸🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد💙 مامان محمد💙 ۲ ماهگی