علائم کم بودن طول سرویکس چیه؟

۹ پاسخ

چکار کنیم

من خیلی کمر درد داشتم
علائم من این بود

خونمون ۴۰ تا پله داشتیم ولی خوب بعد ک سرکلاژ شدم بازم نباید ادم از پله بالا و پایین کنه دیگه خونمون جابجا کردم اومدیم همکف

ن من ۳۲ بود انحام داد دکتر برام

هر وقت ی سنو دیگه داشتی میتونی خودت ب دکترت بگی طول سرویسم چک کن ببین چنده بهت میگه

ارع من خودم از موقع انومالی فهمیدم طولم کمه کلا غذا خوردمم با استرسه اصلا نمی‌گذره برام

من خودم طول سرویسم ۳۲ بود سرکلاژ شدم

خدایا نمیدونم همین طول سرویس چیه چقد بده ادم همش استرس داره

علایمی نداره معمولا ، با سونو معلوم میشه

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۲ ماهگی
مامان بردیا 👶🏻 مامان بردیا 👶🏻 ۸ ماهگی
مامان دخترم تیارا😍😍 مامان دخترم تیارا😍😍 ۹ ماهگی
مامان kayan مامان kayan هفته چهلم بارداری
مامان میوه مامان میوه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نبات مامان نبات ۷ ماهگی
مامان گلی مامان گلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دلسا و پارسا💙 مامان دلسا و پارسا💙 ۱ ماهگی
مامان معجزه زندگی مامان معجزه زندگی ۵ ماهگی