۴ پاسخ

من تازه شروع کردم دارم میدم

عزیزم مشهد اپتامیل پرونوترا از کجا بگیرم پیدا نمیکنم؟

برای چی ؟ وزنش کم بود؟

دکتر برا پسرم از 2ونیم ماهگی شروع کرد

سوال های مرتبط

مامان آیساخانمی 🩷🩷 مامان آیساخانمی 🩷🩷 ۵ ماهگی
مامان کوکی🍪و دونات🍩 مامان کوکی🍪و دونات🍩 ۱۲ ماهگی