۷ پاسخ

اره اگه همینجور تا ۳۸ هفته بمونه

مال من که نه بربچه نه سفالیک هر چی سونو تا الان رفتم میگه متغییر😄

اره
ولی معمولا هفته های آخر تغییر میکنه و سفالیک میشه

اگر نچرخه اره .من بریچ بود بچم سزارین شدم

تا زایمان میچرخه بریچ نمیمونه اگ نچرخه سزارین اورژانسی میشی بچه منم تو هفته ۲۰ بریچ بود ولی الان چرخیده

اگه نچرخه اره

بله دوست من اونجوری شد اورژانسی عمل شد

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو🐣 مامان علی کوچولو🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دوقلو ها🫅🤴 مامان دوقلو ها🫅🤴 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان قند عسل 💙 مامان قند عسل 💙 ۱۰ ماهگی
مامان کوچولو بچه مامان کوچولو بچه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌ام بارداری
مامان معجزه ای خدا مامان معجزه ای خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری