سونوی وزن جنین چند فتگی رفتین

۱۲ پاسخ

30 هفته

بهترین زمان به نظرم ۳۲ هفتگیه منم ۳۲ هفتگی رفتم

تو همین هفته ها برو که اگه خدایی نکرده وزنش پایین بود دکتر بتونه قرص بده که جبران بشه

به منم گفت ۳۱ تا۳۳ برم

برا من گفت ۳۰ هفته بیا بنویسم

29 هفته

من نرفتم ۱۲ ابان‌ میرم

۳۰ هفته

۳۳ هفته و ۳ روز من رفتم

من هنوز نرفتم احتمالا هفته بعد بنویسه

۲۹ هفته

من نرفتم ۳۱یا۳۲ میرم

سوال های مرتبط

مامان دخترم و تودلی💖 مامان دخترم و تودلی💖 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نفس🐣🧡 مامان نفس🐣🧡 ۴ ماهگی
مامان پسرم💙💙 مامان پسرم💙💙 ۴ ماهگی
مامان 🌙ماهلین🌙 مامان 🌙ماهلین🌙 ۸ ماهگی