سونو وزن جنین از چند فتگی میتونیم بریم؟؟ دوست دارم زود برم

۸ پاسخ

از ۲۶ میشه
من ۲۶ هفته بودم رفتم دکتر گفت از الان هر وقت خواستی برو ولی خب اصلش میگن از ۲۸ تا ۳۲ هفته ست

۲۸ تا ۳۲

من 28هفته رفتم

از 28 هفته وقت داری بری تا 34 هفته

من واسم نوشته شنبه برم خودم میگم زوده 😑

من ۳۴هفته و ۳ روز نوشته برم

بهتره، 30بری، 31بری تا دقیق نشون بده

من ۲۸هفته و ۵روز رفتم
۱۲۵۰بود

سوال های مرتبط

مامان نیهاد🩵 مامان نیهاد🩵 ۷ ماهگی
مامان کوچولو💙 مامان کوچولو💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مهراد💙💙 مامان مهراد💙💙 ۱۱ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۴ ماهگی