۲۰هفته برم سونو وزن و رشد جنین زود نیس؟؟

۹ پاسخ

۳۰ هفته؟
میگن بین همون ۳۰ تا ۳۲ هفته باید رفته بشه

زوده

منم طبق پریودیم ۲۸ و ۱ روز فرستادم

صب کن ۳۰ هفتت بشه بعد بهتره

خیلی زوده

من ۳۰ هفته و ۲ روز رفتم

چرا زوده ۲۸ تا ۳۲ زمانشه

زوده
بین 28 تا 32 هفته سنو وزن رشد باید بری

منظورت ۳۰هفته ست...نه زود نیس من ۲۹رفتم اگه وزنش کم باشه جبران شه

سوال های مرتبط

مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۵ ماهگی
مامان رادین💙🐣🧿 مامان رادین💙🐣🧿 ۸ ماهگی
مامان آرتا وتیانا مامان آرتا وتیانا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرتین وآوین مامان آرتین وآوین ۳ ماهگی