خانوما سونو وزن جنین چند هفته باید بریم

۷ پاسخ

من ۲۸ ۳۲. ۳۷ هفته رفتم

من ۳۰هفته رفتم
دوباره ۳۳ هفته میرم ببینم چقد شده اخه وقت داشته باشم واسه جبران کمبود وزن جنین

من یه هفته پیش رفتم

چرا دوبار پشت سرهم؟

من قرار۳۲ هفته تازه بنویسه ببینم کی شوهرم ببره

من ۳۲ هفته رفتم ۳۵ ام رفتم

28 تا 32

سوال های مرتبط

مامان آرین و آراد مامان آرین و آراد ۸ ماهگی
مامان فینگیل خان مامان فینگیل خان ۱۱ ماهگی
مامان آوین کوچولو🩷🩷 مامان آوین کوچولو🩷🩷 ۱۰ ماهگی