خانما برای سونو وزن از کی میتونیم بریم

۶ پاسخ

من ۲۸ رفتم

من ۲۸هفته رفتم طبق نظر دکترم

هر وقت دکترتون گفته برید .نظر دکترا فرق داره من تا الان دوبار رفتم ی بار ۲۳هفته ی بار ۲۸هفته بعضی دکترا فقط ۳۲هفته ب بعد میگن بری

از 31تا34هفته عزیزم

بهترین تایم سونوی وزن ۳۲ هفتگی هستش

از ۳۲ هفته

سوال های مرتبط

مامان ویهان مامان ویهان ۴ ماهگی
مامان شاهان🩵🩷 مامان شاهان🩵🩷 قصد بارداری
مامان آریا و آوینا مامان آریا و آوینا ۶ ماهگی
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته سی‌وششم بارداری
مامان فینگیل خان مامان فینگیل خان ۱۱ ماهگی