سلام خانما برای سونو وزن جنین چندهفته باید بریم؟؟

۷ پاسخ

من ۳۲ هفته رفتم

بنظرمن ۳۰ هفتا برو که اگه خدایی نکرده وزنش کم باشه بتونی جبران کنی

مم 29هفته 5روز رفتم

هر دکتری یه تاریخی میگه دکتر‌ من 29 هفته گفت رفتم

من آخرین بار ۲۶هفته رفتم الان نمیدونم کی برم بهتره

من یه ۲۸ هفته کامل رفتم یه ۳۳ هفته کامل یکی هم ۳۷ هفته کامل

بزارین ۳۰ هفته به بعد برین بنظرم بهتره

سوال های مرتبط

مامان گون آی مامان گون آی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌ام بارداری
مامان رقیه🩷 مامان رقیه🩷 ۸ ماهگی