سلام خانما چندهفته بریم سونو وزن خوبه؟

۵ پاسخ

من ۳۰ هفته و ۴ روز رفتم

من ۲۹ هفته رفتم

منوتو۲۶هفتع سونووزن کرد😭😭😭

31تا 34هفته میفرستن

فک کنم سی و دو هفته مگه برین

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌ام بارداری
مامان حسام وهلنا🐣 مامان حسام وهلنا🐣 ۸ ماهگی
مامان 💗Deniz💗 مامان 💗Deniz💗 ۳ ماهگی
مامان پارسا مامان پارسا روزهای ابتدایی تولد
مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان ..... مامان ..... ۷ ماهگی