خانما سونو وزن چندهفته بایدرفت

۱۱ پاسخ

۲۸ بری بهتره که اگه وزنش پایین باشه بتونی به وزنش برسی

من ۲۸میرم

من دکترم گفت۲۸هفته ‌ک تموم شد برو

سن رشد و وزن دو هفته دیگه میرم

من ۲۸ و سه روز رفتم دید وزنش کم برام لیدی میل نوشت ۳۴ هفته که رفتم جبران شده بود

۳۱تا ۳۴هفته

من ۳۰ هفته و یک روز وقت دارم

32 هفته رفتم من

من نرفتم هنوز منتظرم ۳۰هفتم تموم شه

من یبار ۳۰ هفته میرم یبارم ۳۷ هفته

من ۳۱ هفته میخوام برم

سوال های مرتبط

مامان دخترم وپسرم مامان دخترم وپسرم ۷ ماهگی
مامان گون آی مامان گون آی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان حسام وهلنا🐣 مامان حسام وهلنا🐣 ۸ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان ..... مامان ..... ۷ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۴ ماهگی
مامان محمدرضا👼🏻🩵 مامان محمدرضا👼🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان گل پسری مامان گل پسری هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌ام بارداری
مامان محمدنور🤩 ماهور مامان محمدنور🤩 ماهور ۱۰ ماهگی