سونو وزن چندهفته برم؟

۱۰ پاسخ

32فک کنم

من 31 هفته رفتم

بنظرم سی و یک یا سی و دو هفته برو که اگه چنانچه وزنش کم بود تا موقع زایمان بتونی وزنش و نرمال کنی

من ۳۰ هفته رفتم
بعدی هم ۳۵ قراره برم

من ۸ روز دیگ میرم

من هنوز نرفتم

تا ۳۲ هفته میشه رفت

۳۴ بنظرم بهتراز هرموقع

۳۲هفته بهترین تایمه

الان خوبه برد

سوال های مرتبط

مامان 💗Deniz💗 مامان 💗Deniz💗 ۳ ماهگی
مامان رقیه🩷 مامان رقیه🩷 ۸ ماهگی
مامان محمدرضا👼🏻🩵 مامان محمدرضا👼🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان گل پسری مامان گل پسری هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان سپهر💙 مامان سپهر💙 ۸ ماهگی
مامان گون آی مامان گون آی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان حسام وهلنا🐣 مامان حسام وهلنا🐣 ۸ ماهگی
مامان کیان❤ مامان کیان❤ ۵ ماهگی