سونو وزن و چندهفته بریم بهتره؟

۹ پاسخ

نرمالش ۳۰هفته تا ۳۲هفته اس

من یکبار ۲۸ رفتم یکبار ۳۰ یکبارم گفت ۳۲ بیا ولی فکر کنم‌ تا بزام هر دو هفته برم😁

برو حالا

۳۲ عزیزم

من ۳۰ هفته و ۱ روز رفتم

من یبار ۲۸رفتم یبار ۳۲

من نوبتم برای ۳۱ هفته

شنبه برو ديگه وقتشه

من ۳۰هفته رفتم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مبين مامان مبين ۱ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان محمدرضا👼🏻🩵 مامان محمدرضا👼🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان گل پسری مامان گل پسری هفته سی‌ویکم بارداری