خانمای عزیز سونو وزن چند هفته بریم بهتره ؟

۶ پاسخ

۳۰ ب بعد

من دیروز رفتم ۳۳هفته بودم

من ۳۳ رفتم

من ۲۸ هفته رفتم و۳۵ هقته

من ۳۱ هفته و ۲ روز رفتم

۳۲

سوال های مرتبط

مامان (◍•ᴗ•◍)❤︎ مامان (◍•ᴗ•◍)❤︎ ۱۰ ماهگی
مامان نورا🫀 مامان نورا🫀 ۵ ماهگی
مامان شاهین مامان شاهین روزهای ابتدایی تولد
مامان رقیه🩷 مامان رقیه🩷 ۸ ماهگی
مامان نیکراد مامان نیکراد هفته سی‌وششم بارداری