شبتون خوش سونو وزن بهتره دقیقا چند هفته بریم ??

۳ پاسخ

۳۲هفته زمان خوبیه البته من هم ۳۰ هفته رفتم هم ۳۲هفته

بچه تازه از ۳۱ هفته شروع به رشد میکنه

من پرسیدم بهداشت گفت از ۳۱ تا ۳۴ برو

منم هنوز نرفتم

۲۸ تا ۳۲ هفته بهترین زمانه

سوال های مرتبط

مامان نورا🫀 مامان نورا🫀 ۵ ماهگی
مامان شاهین مامان شاهین روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پرنسس سلنا مامان پرنسس سلنا ۴ سالگی