برای سونو وزن کدوم هفته بریم بهتره؟

۶ پاسخ

بنظر من همون32 خوبه که اگه کم بود آدم وقت داشته باشه برای افزایشش

۳۲ بهتره

من ۲۸، ۳۲، ۳۶ رفتم‌

ب نظرم تو همین هفته ها برو ی وقت اگ وزنش کم بود کمکل میده تا زایمانت اوک میشه

از ۲۸ تا ۳۲ باید بری

هفته 30

سوال های مرتبط

مامان رقیه🩷 مامان رقیه🩷 ۸ ماهگی
مامان سارا جون مامان سارا جون ۵ ماهگی
مامان دخترم و تو دلی🐣 مامان دخترم و تو دلی🐣 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان (◍•ᴗ•◍)❤︎ مامان (◍•ᴗ•◍)❤︎ ۱۰ ماهگی