سلام برای سونو وزن کدوم هفته برم؟؟

۳ پاسخ

والا من تا الان ۳بار رفتم اما بهداشت بهم‌گفت ۳۲،۳۳ هفته بهترینه

تا ۳۲ هفته وقت داری

۳۰هفته به بعد

سوال های مرتبط

مامان ک‍ــایلین🍓 مامان ک‍ــایلین🍓 ۵ ماهگی