سونو ورزن چند هفته بریم بهتره؟

۷ پاسخ

من فردا دارم

من ۳۲ رفتم

من ۳۰رفتم
دکترم گفته بود برم که اگه کمبود وزن داره زودتر بفهمیم و جبرانش کنم

۳۲هفته برو

۳۲ 😐

۳۲ هفته بهترین تایمه

من ۳۲میخام برم

سوال های مرتبط

مامان شاهین مامان شاهین روزهای ابتدایی تولد
مامان کنجد مامان کنجد ۸ ماهگی