مامانا سونوی وزن رو چندهفته باید بریم

۷ پاسخ

من دکترم ننوشت هنوز فکرکنم ۳۲ هفته بنویسه برم

الان میتونی بری

من از۱۸هفته هرموقع سونو شدم تا الان وزن هم چک کردن اخرین بار بیستو هفت بودم که گفت یک کیلو ۵۰شده

بهترین موقعش۳۲یا۳۳هست ک بازم ۳۷هفته برات مینویسن در هر حال

منم خیلی عجله دارم برم چون از آنومالی نرفتم نگرانم

والا دکتر من که اینقدر هول بود ۲۶ نوشت اما من نرفتم هنوز.میخوام ۳۰ برم.شایدم ۳۲ رفتم نمیدونم

من میزارم ۳۲ یا ۳۳ هفته

سوال های مرتبط

مامان آرشا🩵 مامان آرشا🩵 ۵ ماهگی
مامان باران مامان باران ۱۱ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌ام بارداری
مامان محمدحسام مامان محمدحسام ۱۰ ماهگی
مامان کیان❤ مامان کیان❤ ۵ ماهگی