خانما سونوی وزن چندهفته بایدبرم؟

۹ پاسخ

بستگی ب دکترت داره

من ۲۹و ۳روز بودم رفتم

دکتر من گفت ۲۸ برو ،چهارشنبه رفتم

از ۲۸ هفته عزیزم

من ۳۱ هفته رفتم

از 28ب بعد

من یکشنبه وقت سونو دارم ولی نمیدونم دیگه سونوی وزن هست یاچی
چون‌نوشتنی هم پرسیدم آخرین سونو هست گفت نمیشه گفت شاید نیاز شد هفته های آخرت یکی هم رفتی
الان نمیدونم اینی ک قراره برم سونو وزن هست یانه

من برا ۳۰هفته و ۳روز نوبت زدم

من ۲۸ هفته و ۱ روزم بود رفتم

سوال های مرتبط

مامان حسام وهلنا🐣 مامان حسام وهلنا🐣 ۸ ماهگی
مامان کیان❤ مامان کیان❤ ۵ ماهگی
مامان کارن قشنگم👼 مامان کارن قشنگم👼 ۷ ماهگی
مامان آیهان ❤️🥰 مامان آیهان ❤️🥰 ۹ ماهگی