برای سزارین اجباری چندهفته بایدبرم ازدکترم نامه بگیرم

۲ پاسخ

نامه رو کلا ۳۷ هفته میدن برا سز

خود دکترت بهت میگ
برا من امروز ی نامه برا احتیاط داد ک داشته باشم
نامه اصلی معرفی نامه رو گفت ۳۶ ۳۷هفته

سوال های مرتبط

مامان کرشمه❤کارن مامان کرشمه❤کارن ۱۲ ماهگی
مامان محمدحسام مامان محمدحسام ۱۰ ماهگی
مامان بچه مامان بچه هفته بیست‌وهشتم بارداری