خانما سونوی وزن رو چند هفته باید بریم خوبه

۱۱ پاسخ

من چون ۲۶ هفته ی سونو دادم میمونم یهو ۳۲ هفته میرم

30هفته رفتم

من ۲۷ هفته و یک روز رفتم

30 گفت به من

دکترم گفت 32 هفته انجام بده یکی ام 36 هفته

۲۹ هفته رفتم

۳۲ خوبه

بسته به نظر دکترت داره ولی معمولا ۳۲ هفته هستش

بهترین زمان ۳۰ هفته تمامه که اگه کم اینا بود سریع بشه جبران کرد

دکترم گفت از ۲۸تا ۳۲برو من ۲۹رفتم هرچی زودتر بری بهتره اگه خدای نکرده کم وزن باشه جبران شه

۳۰-۳۲

سوال های مرتبط

مامان باران مامان باران ۱۱ ماهگی
مامان مامان قند عسل مامان مامان قند عسل ۸ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی
مامان محمدآیهان مامان محمدآیهان ۲ ماهگی
مامان آرسام🕊💙 مامان آرسام🕊💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دو دلبر🥹😍 مامان دو دلبر🥹😍 ۱۱ ماهگی
مامان محمدآیهان مامان محمدآیهان ۲ ماهگی