سونوی آخر رو چند هفته باید بریم؟؟

۸ پاسخ

من سونو اخرم ٢٦ اذر بايد برم كه ميشم ٣٧ هفته و ٥ روز😢 ٣٠ اذر هم دكترم بهم نوبت زايمان داد

دلم براي دكترم يه عالمه تنك ميشه😭
نميدونم با چي و چ جوري از زحماتش قدرداني كنم
ديشب كه بهم تاريخ اخرين ويزتو كفت انقد غم تو دلم نشست بعد تا كي بي صدا گريه كردم

دكترم با اينكه جديه ولي مهربون و دلسوزه
الهي هميشه تنش سالم باشه🥲❤️

منم ۳۴ هفته و ۳ روز رفتم همه چی خوب بود گفت دیگه نمیخوادبیای

سونو اخر ۳۶هفته فکر کنم

من دکترم 36 هفته برام نوشت

من 31هفته 4 روز رفتم وزنش 2کیلو بود سرش هم پایین بود دکتر بهم گفت دیگ سونو نداری . یعنی قبل زایمانم دیگ نیاید هیچ سونویی بدم؟!!!

من ۳۴ هفته ۲ روز رفتم
و بچه چرخیده و هیچ مشکلی نداره مال وزن رشد

برای من قراره هفته آینده بنویسه، احتمالا بعدش برم دیگه

من ۳۰ هفته رفتم دیگه دکتر ننوشت

سوال های مرتبط

مامان باران مامان باران ۱۱ ماهگی
مامان مامانِ نیهاد مامان مامانِ نیهاد ۲ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مهوین🩷🫠 مامان مهوین🩷🫠 روزهای ابتدایی تولد