از چندهفته باید سونو وزن برم؟

۸ پاسخ

من امروز رفتم

بستگی به دکترت داره من یبار ۲۷هفته فرستادم یبارم ۳۲

من هم ۲۸ دادم هم ۳۲

۲۸ الی ۳۲

۲۸ تا ۳۲

من یبار ۲۶ هفته رفتم
یبار ۳۳

من ک چهارشنبه دکترم نوشته برام

۲۸تا۳۲ میگن برین ولی زودترم میتونی سونوی رشد بری

سوال های مرتبط

مامان لنا مامان لنا ۴ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ..... مامان ..... ۷ ماهگی
مامان 💗Deniz💗 مامان 💗Deniz💗 ۳ ماهگی
مامان گون آی مامان گون آی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان حسام وهلنا🐣 مامان حسام وهلنا🐣 ۸ ماهگی