چندهفته میفرستن سونو وزن؟؟؟

۲ پاسخ

۳۰ تا ۳۲ اکثرا میفرستن به من دکتر گفت ۳۰ برو

من ۳۰ رفتم ولی ۳۲ بهتره بری

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان ستاره7سال وسهیل مامان ستاره7سال وسهیل ۱۱ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۴ ماهگی
مامان 💗Deniz💗 مامان 💗Deniz💗 ۳ ماهگی
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان گون آی مامان گون آی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان حسام وهلنا🐣 مامان حسام وهلنا🐣 ۸ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌ونهم بارداری