سونو وزن کی بریم خوبه

۱۰ پاسخ

30هفته

فردا باید برم ۲۹ تموم میکنم ۳۰ رو باید پر کنم

29یا30

من 31خورده ای رفتم

من ۲۸ هفته رفتم و چه کار خوبی کردم
باعث شد پروتئینم بیشتر کنم
دیرتر بری وزنش کم باشه با استرس میگذره برات

۲۸هفته برو
ک اگه وزن نی نی کم بود
بشه جبرانش کرد

من هفته دیگ گف برم

من پس فردا میخام برم ۳۰ هفته ام

۳۰هفته برو ک کم بود بتونی جبرانش کنی

من فردا میخام برم ۳۰هفته ام

سوال های مرتبط

مامان دخترم🩷 مامان دخترم🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هدیه‌امام‌رضا💚 مامان هدیه‌امام‌رضا💚 ۵ ماهگی
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته سی‌وششم بارداری
مامان فینگیل خان مامان فینگیل خان ۱۱ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۵ ماهگی
مامان مهراد💙💙 مامان مهراد💙💙 ۱۱ ماهگی
مامان شاهان🩵🩷 مامان شاهان🩵🩷 قصد بارداری
مامان گون آی مامان گون آی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین ۶ ماهگی
مامان سارا جون مامان سارا جون ۵ ماهگی
مامان پارسا مامان پارسا روزهای ابتدایی تولد