برا سونو وزن کی باید بریم؟

۹ پاسخ

بهترین موقع ۳۰هفتست

من نوبت زدم سه شنبه میرم دکترم گفت تا ۳۳ هفته حتما برو

برای من ۳۱ هفته نوشته

۲۸ تا ۳۲

تا حالا نرفتی؟

من تازه هفته دیگه نوبت دارم😬

منم هفته بعد میرم

از این هفته میتونی بری

من دکترم۲۸هفته نوشت برام

سوال های مرتبط

مامان فینگیل خان مامان فینگیل خان ۱۱ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۵ ماهگی
مامان آریا و آوینا مامان آریا و آوینا ۶ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۶ ماهگی
مامان آریا 🩵 مامان آریا 🩵 ۱۲ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۲ ماهگی