۶ پاسخ

اصلا نمیرم هم عفونت بگیرم هم استخر لیزه بخورم زمین چی ،همم پر ادمه یکی بهم بزنه چی ،بعد اب گرمم خوب نیست

ریسک داره منک عمرا نمیرم هم ممکنه آدم عفونت بگیره هم لیز بخوره بیفته

به ریسکش نمی ارزه

خب چ کاریه گلم واقعا ریسکه

من خیلی میخوام برم استخر ولی منو میترسونن میگن بری اب رحمتو باز میکنه زایمان زودرس میگیری

خیلی دلم میخادددد از الودگی ابای استخر میترسم مشکلی پیش بیاد

سوال های مرتبط

مامان فسقلیم مامان فسقلیم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فنچول مامان فنچول هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آرمان مامان آرمان هفته سی‌وسوم بارداری