سلام خارش در بارداری طبیعیه؟

۶ پاسخ

منم بدنم خیلی میخاره جوشم زدم خیلی زیاد بنظرتون مشکلی هست

من ک دیگه بدنم زخم شده بس خاروندم

عزیزم منم دست و پام خیلی میخارید رفتم ازمایشم دادم.الهی شکر مشکلی نبود فقط برای مصرف بی رویه نمک بوده برای من.شما هم اگر نمک میخورین قطعش کنید.من حتی دونه های ریز هم زده بین انگشتای دست و پام

اگرم منظورت خارش شکمو و پوست بدنه فک کنم چون پوستت کشیده داره میشه طبیعی باشه ولی سعی کن نخارونی زیاد

سلام کجا تون زیاد خارش میده

سلام اگه منظورت خارش واژنه نه طبیعی نیست از علائم عفونته و باید درمان شه چون خطرناکه

سوال های مرتبط

ساحل ساحل قصد بارداری
مامان نورا قیزیم مامان نورا قیزیم ۴ ماهگی
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نیهاد🩵💫 مامان نیهاد🩵💫 ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌ام بارداری
مامان میران مامان میران هفته سی‌ام بارداری