خانوما دکتر قرص پرگمام نوشته واسم خوبه؟

۲ پاسخ

من میخورم قرص خوبیه
اکتی نتال می‌خوردم قبلش خیلی گشنه میشدم

مولتی مگ نیست ؟

سوال های مرتبط