سلام مامانایی که واکسن گزاز زدین عوارضش چیا بود؟

۱۳ پاسخ

فعلاسوزش داره کمپرس سردزدم

من اصلا دردی نداشتم فقط دوروز حس گرفتگی داشت دستم

درد شدید دست

من فقط یکم حس سنگینی داشت دستم دو روز

منم دوشنبه زدم دستم کاملا فلجه و درد میکنه

کی باید بزنیم؟؟ منم بهداشت گفت باید بیای یادم نمیاد تاریخش کی بود؟؟

منکه دوسه روز پیش زدم عوارضی نداشت واسم

الانم دکتر گفته واکسن انفولانزا بزن 🥺🤕😭

من که نیاز نبود بزنم چون ده سال هنور نشده از اخرین باری ک زدم

والا من که زدم هیچ‌عوارضی نداشت اصلا نه دردی نه هیچی.انگار ی امپول کوچیک زدم و تمام

من قبل بارداری زدم دو روز دستم فلج بود 😁😂

من ۳سال پیش زدم چیزیم نشد.یه کم دستم درد گرفت فقط

دستم تا دو روز سنگین بود و درد میکرد بعدش خوب شد

سوال های مرتبط

مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد
مامان طاها مامان طاها ۱ ماهگی
مامان نورا👶🍓 مامان نورا👶🍓 روزهای ابتدایی تولد
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد