مامانا این شکم تو ماه من خوبه ؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

اندازه شکم هرکسی متفاوته 😅

من نمیدونم چرا شکمم پهنه😅

من اصلا شکم ندارم😵‍💫😵‍💫

شکم من الان همین 😍

من خیلی لاغرم شکمم ندارم

آره هر کسی به آناتومی بدن داره.... تو شکمت از من بزرگتر هم بود . غصه سایز شکم رو نخور.

من ۲۰ هفتمه اندازه الان تو شکم دارم

تو خوبه باز من هنوز سه ماهه ازقبلم چاق بودم الان قشنگ بزرگه😂😂😂

ولی عشقم اندازه شکم مهم نیست از من به تو هیچ وقت شکمتو با کسی بقایسه نکن

عزیزم 🥹

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ام بارداری
مامان سنجد، ivf مامان سنجد، ivf هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی