مامانا تو ماه من میتونم ب شکم بخوابم

۸ پاسخ

نه اصلا دیگه نمیشه

نه بابا اصا به شکم نخاب
حالا من از همون پنج هفته دیگ به شکم نتونسم بخابم احساس میکردم به شکم بخابم کمر درد میگیرم شما چطوری الان میخای به شکم بخابی

نه تنها نباید به شکم بخوابید
به پشت هم دیگه نباید بخوابید🫠😁

نه اصلا

نه میخایی خمیرش کنی

خسته شدم ب پهلو

از الان خودتو‌عادت بده که به پهلو بخوابی

نههههههه

سوال های مرتبط

مامان نویانم😍❤️😘 مامان نویانم😍❤️😘 ۴ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس روزهای ابتدایی تولد
مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد